مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 15:452023-07-25دانش

تاثیر چیدمان صحیح در انتخاب رشته چقدر است؟


افرادی که داوطلب آزمون سراسری هستند و پس از اعلام نتایج کارنامه کنکور خود را دریافت می کنند، باید بدانند که تاثیر چیدمان صحیح در انتخاب رشته چقدر اهمیت دارد.

- افرادی که داوطلب آزمون سراسری هستند و پس از اعلام نتایج کارنامه کنکور خود را دریافت می کنند، باید بدانند که تاثیر چیدمان صحیح در انتخاب رشته چقدر اهمیت دارد؟ در واقع اگر افراد بدانند که به چه نحوی اولویت بندی انتخاب رشته خود را انجام دهند و چگونه چینش کد رشته های محل را در فرم 150 تایی خود جای دهند، می توانند شانس قبولی خود را در هر یک از دانشگاه ها و رشته های مد نظر خود بالا ببرند.

از آنجا که چیدمان صحیح در فرایند انتخاب رشته بسیار اهمیت دارد، در ادامه مقاله قصد داریم بیشتر به این موضوع بپردازیم.

اهمیت چیدمان صحیح در انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری پس از اینکه کارنامه خود را دریافت کنند، وارد مرحله انتخاب رشته کنکور می شوند.

شما زمانی که فرم انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش تکمیل می کنید، باید اولویت های خود را به گونه ای بچینید که بتوانید بر اساس آخرین رتبه های قبولی سال های قبل، بیشترین شانس را برای قبولی خود داشته باشید.

از این رو نمی توان تاثیر چیدمان صحیح و اولویت بندی رشته ها را در افزایش شانس قبولی انکار کرد، چرا که بعضاً افرادی بوده اند که در آزمون سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر چیدمان صحیح در انتخاب رشته چقدر است؟

تاثیر چیدمان صحیح در انتخاب رشته چقدر است؟