مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-18سياسي

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است


امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، امروز بزرگ ترین سازمان ضدتروریست جهان که خشم استکبار را برانگیخته، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرضا، حجت الاسلام سید احمد موسوی امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرضا با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند، امروز بزرگ ترین سازمان ضدتروریست جهان که خشم استکبار را برانگیخته، سپاه پاسداران است.

وی با اشاره به کودتای ننگین 28 مرداد 32 گفت: این روز یکی دیگر از جنایت های آمریکا و استکبار علیه مردم ایران بود و عبرت های 28 مرداد نباید فراموش شود اعتماد به دشمن هیچ دستاوردی ندارد، سال های برجام اعتماد به آمریکا اتفاق افتاد و هیچ دستاوردی حاصل نشد.

موسوی با اشاره به پیش ثبت نام 139 نفر در حوزه انتخابیه شهرضا و دهاقان افزود: مجلس تا زمانی که انقلابی است عزتمندانه است، مجلس باید مجلس باید پای حقوق ملت بایستند، وظیفه نمایندگان قانون گذاری و نظارت بر دولت است.

امام جمعه موقت شهرضا با محکوم کردن حادثه تروریستی در شیراز تصریح کرد: حمله تروریستی کور به حرم مطهر اهل بیت حضرت شاهچراغ(ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از خادما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است

سپاه بزرگترین سازمان ضد تروریستی جهان است