مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:302023-08-18سياسي

90 درصد نیاز نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع تولید و تامین می شود


رییس امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: 90 درصد نیاز نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع تولید و تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید حمزه قلندری در خطبه های پیش از نماز جمعه اراک، اظهار داشت: 90 درصد نیاز نیروهای مسلح کشور بومی سازی شده و توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید و تأمین می شود.

رییس امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: ویژگی خوداتکایی دفاعی کشور از جمله ویژگی های توان دفاعی کشور است و اکنون کشوری که در گذشته برای تأمین سیم خاردار به کشورهای دیگر وابسته بود به خوداتکایی در این حوزه دست یافته است.

وی بیان کرد: کشوری که در گذشته 90 درصد نیازهای دفاعی آن از خارج تأمین می شد، امروز 90 درصد سلاح های مورد نیاز نیروهای مسلح خود را در داخل تولید و تأمین می کند.

رییس امور بین الملل وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده است که سایر کشورها برای تأمین تجهیزات نظامی مورد نیاز خود به جمهوری اسلامی مراجعه می کنند.

سردار قلندری اظهار کرد: دانش بومی صنعت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تحریم شدنی نبوده و آنچه در ذخیره خود دارد به دوستان خود ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد نیاز نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع تولید و تامین می شود

90 درصد نیاز نیروهای مسلح توسط وزارت دفاع تولید و تامین می شود