مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-25سياسي

برپایی موکب احسان و نذری توسط اصناف در شهر اردبیل


اصناف در نقاط مختلف شهر اردبیل موکب احسان و نذری دایر کرده اند و امسال برای اولین بار اتاق اصناف مرکز استان اقدام به تشکیل دسته عزاداری سینه زنی اصناف و ملحق شدن به دسته جات شهر می کند.

- ایسنا/اردبیل رییس اتاق اصناف اردبیل گفت: اصناف در نقاط مختلف شهر اردبیل موکب احسان و نذری دایر کرده اند و امسال برای اولین بار اتاق اصناف مرکز استان اقدام به تشکیل دسته عزاداری سینه زنی اصناف و ملحق شدن به دسته جات شهر می کند.

عسگر ارغوانی سوم مرداد در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان را تسلیت عرض می کنم و اصناف در خدمت دولت و مردم است و با ادارات و نهادهای دولتی تعامل لازم را دارد و از تمامی اصناف و بازاریان که به پیشواز دهه محرم می روند تقدیر و تشکر می کنیم.

وی افزود: اصناف در نقاط مختلف شهر اردبیل موکب احسان و نذری دایر کرده اند و امسال برای اولین بار اتاق اصناف مرکز استان اقدام به تشکیل دسته عزاداری سینه زنی اصناف و ملحق شدن به دسته جات شهر می کند.

ارغوانی بیان کرد: مشکل مالیات اصناف اردبیل تا حدودی حل شده و مشکلات تبصره صد مالیات پابرجاست و مسئولین ذیربط قول مساعد برای پیگیری داده اند.

رییس اتاق اصناف اردبیل تصریح کرد: برخی از اتحادیه ها و صنوف در تبصره صد مالیات نیازمند اصلاحیه ها و مساعدت هایی می باشند و قو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی موکب احسان و نذری توسط اصناف در شهر اردبیل

برپایی موکب احسان و نذری توسط اصناف در شهر اردبیل