مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-09حوادث

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان


روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت سالجاری بدلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه از توابع استان خوزستان توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.

- روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت سالجاری بدلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه از توابع استان خوزستان توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.

فرمانده یگان ویژه استان اصفهان از دستگیری قاتلان فراری روزنامه نگار خوزستانی در شهرستان اصفهان خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان روز چهارشنبه به نقل از سردار رضا نصیری افزود: در پی اعلام فرماندهی انتظامی استان مبنی بر حضور 2 قاتل فراری در یک ساختمان مسکونی در شهر اصفهان، واحد رهایی گروگان این فرماندهی برای دستگیری آنان به محل اعزام شدند.

  وی اظهار داشت: پس از مراقبت محل اختفای قاتلان فراری توسط کارآگاهان آگاهی و هماهنگی با مقام قضایی، در کمترین زمان ممکن واحد تخصصی نوپو در محل اختفای آنها حاضر و ضمن شناسایی موقعیت و رصد اطلاعاتی، متهمان را دستگیر کردند.

  فرمانده یگان ویژه اصفهان با اشاره به اینکه این عملیات بدون هیچگونه درگیری و آسیبی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: روزنامه نگار خوزستانی در اردیبهشت سالجاری بدلیل اختلاف شخصی در شهرستان ایذه از توابع استان خوزستان توسط 2 سارق مسلح به قتل رسیده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان

دستگیری قاتلان روزنامه نگار خوزستانی در اصفهان