مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 20:152023-08-09سياسي

چرا برخی پروژه های بزرگ پتروشیمی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی نشد؟


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم کلنگ زنی برخی پروژه های بزرگ پتروشیمی توضیحاتی ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی احمدزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نقش خبرنگاران بی بدیل است و هم می تواند مثبت باشد و هم می تواند در خدمت ظلم و استبداد باشد، گفت: روشنگری بخشی از رسانه ها است خدا را شکر می کنیم که به برکت نظام توحیدی اصحاب رسانه در مسیر بیان حقایق و تعالی هستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار شهید صارمی، شهید آوینی، شهید حسن باقری، شهید خزایی، و شهید هادی باغبانی یاد تنها شهید خبرنگار شهید عبدیان از صدا و سیمای استان را گرامی داشت و گفت: خبرنگارانی هم بودند که به این ملت و کشور خیانت کردند مانند جیسون رضاییان و نازنین زاغری.

وی با بیان اینکه روز خبرنگار روز فوق العاده مهمی است و تلاش کردیم با همه اصحاب رسانه همراهی و همکاری داشته باشیم، افزود: خیلی کارها در استان داریم که باید انجام بدهیم، اعتبارات همه پاسخ گوی نیاز ما نیست.

وی در پاسخ به این سوال که برخی از وعده هایی که در سفر به مناطق دادیم عملیاتی نشد، گفت: 48 درصد اعتبارات سفر اول هنوز اختصاص داده نشده است به همین دلیل نتوانستیم کارهایی که قول دادیم را به سرانجام برسانیم، اعتبارات سفر دور اول سه سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا برخی پروژه های بزرگ پتروشیمی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی نشد؟

چرا برخی پروژه های بزرگ پتروشیمی در سفر دولت به کهگیلویه و بویراحمد کلنگ زنی نشد؟