مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 17:102023-08-15سياسي

تبدیل وضعیت 95 درصد شاغلان ایثارگر خراسان جنوبی


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی، گفت: 95 درصد شاغلان ایثارگر خراسان جنوبی از این امتیاز بهره مند شدند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه های اجرایی، گفت: 95 درصد شاغلان ایثارگر خراسان جنوبی از این امتیاز بهره مند شدند.

ابوالفضل نوفرستی، امروز سه شنبه 24 مرداد در نشست خبری به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به وطن اظهار کرد: مراسم گلباران و عطر افشانی گلزار شهدای شهرستان بیرجند همزمان در سراسر استان پنجشنبه هفته جاری اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همچنین مراسم گلشن وحی (یادواره شهدای آزاده و متوفی) از برنامه های 26 مرداد است که بعد از نماز مغرب و عشا در محل بوستان آزادگان بیرجند برگزار خواهد شد.

نوفرستی بیان کرد: همچنین ساعت 16 پنجشنبه هفته جاری آزادگان استان در یک حرکت نمادین از بوستان آزادگان با لباس های دوران اسارت به سمت گلزار شهدای بیرجند حرکت می کنند.

وی افزود: پیاده روی عمومی خانوادگی به همراه آزادگان صبح جمعه از بوستان آزادگان به سمت مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و پس از آن حضور در نماز جمعه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل وضعیت 95 درصد شاغلان ایثارگر خراسان جنوبی

تبدیل وضعیت 95 درصد شاغلان ایثارگر خراسان جنوبی