مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:202023-08-01اقتصادي

17 طرح آبی در استان اردبیل در دست اجرا است


معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: 17 طرح آبی اعم از تکمیل سدهای سبلان، عمارت، خداآفرین، گیوی و تعدادی تصفیه خانه آب در این استان در دست اجراست که از این تعداد 2 سد عنبران و عمارت امسال به بهره برداری خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای اردبیل، جبراییل رمضانی اظهار کرد: سال گذشته برای اجرا و تکمیل طرح های آبی 12 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد که 100 درصد این اعتبارات جذب شد.

وی با بیان اینکه تکمیل این طرح ها منجر به انقلاب آبی در استان اردبیل خواهد شد، افزود: از بین این طرح ها سدهای عمارت و عنبران دارای پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد است که در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل با بیان اینکه تکمیل سد عنبران نمین نیازمند 500 میلیارد ریال اعتبار است، گفت: با بهره برداری از این سد در هفته دولت امسال 700 هکتار از اراضی پایین دست سد زیر کشت آبی خواهد رفت.

رمضانی عنوان کرد: پیشرفت فیزیکی سد عنبران در سال گذشته 77 درصد بود که با تامین اعتبارات لازم پیشرفت آن نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافت.

معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای اردبیل ادامه داد: تاکنون 890 میلیارد ریال برای اجرای سد عنبران هزینه شده که 290 میلیارد ریال آن سال گذشته اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 طرح آبی در استان اردبیل در دست اجرا است

17 طرح آبی در استان اردبیل در دست اجرا است