مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-03سياسي

درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی در اردبیل افتتاح شد


با حضور استاندار اردبیل و وحید بیوک آقازاده خَیّر و سایر مسئولین درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی در اردبیل افتتاح شد.

- درمانگاه شبانه روزی خیریه "فروغ اهدایی" در اردبیل افتتاح شد ایسنا/اردبیل با حضور استاندار اردبیل و وحید بیوک آقازاده خَیّر و سایر مسئولین درمانگاه شبانه روزی خیریه "فروغ اهدایی" در اردبیل افتتاح شد.

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل 12 مرداد در آیین افتتاح درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی بیان کرد: یکی از مهمترین و اساسی ترین رکن پیشرفت یک جامعه، داشتن فکر و اندیشه مثبت است و روحیه خیرخواهی و نیکوکاری نیز از همین اندیشه بزرگ و مثبت نشأت می گیرد.

استاندار اردبیل تصریح کرد: اگرچه وضعیت اقتصادی و زیرساختی در شأن استان اردبیل نبوده و کمبودهایی وجود دارد که البته جهت ارتقای این وضعیت در استان، کارهای مهمی انجام شده، ولی در زمینه سرمایه اجتماعی دارای آمار و وضعیت خوبی هستیم.

عاملی گفت: استان اردبیل در زمینه سرمایه اجتماعی جزو 10 استان برتر کشور است و در این موفقیت، نقش افراد خیّر و نیکوکار بسیار بااهمیت بوده و همواره قدردان این عزیزان و خیرین نیک اندیش هستیم.

گفتنی است؛ بیوک آقازاده به نام همسرش زنده یاد فروغ اهدایی ، این درمانگاه را در اردبیل احداث نموده است و این درمانگاه در مساحتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی در اردبیل افتتاح شد

درمانگاه شبانه روزی خیریه فروغ اهدایی در اردبیل افتتاح شد