مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-03حوادث

توقیف 7 خودرو زباله تهران در کهریزک


شهردار کهریزک از توقیف 7 خودروی حامل زباله شهرداری تهران به آرادکوه خبر داد و گفت: بر اساس دستور قضایی کامیون ها و تریلرهایی که در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه داشتند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، علی کلهر شهردار کهریزک با اشاره به برخورد جدی مدیران و مسئولان کهریزک با تخلفات محیط زیستی اظهار کرد: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی شهرستان ری از ریزش شیرابه تریلرهای حامل زباله در مسیر آرادکوه از ساعات ابتدایی صبح امروز اقدامات و تمهیدات برخورد با خودروهایی که در سطح شهر کهریزک ریزش شیرابه دارند آغاز شد.

وی افزود: عوامل شهرداری، محیط زیست، کلانتری و سایر دستگاه های متولی در بخش کهریزک از ساعات ابتدایی امروز در محدوده حاضر و در حال بررسی خودروهای حامل پسماند هستند که در این راستا به منظور توقیف خودروهای متخلف دستور قضایی نیز صادر شده است.

شهردار کهریزک در ادامه گفت: تاکنون 7 کامیون و سیم تریلر حامل پسماند که فاقد تجهیزات شیرابه گیر بودند در محدوده شهر کهریزک شناسایی و به منظور رسیدگی قضایی به پارکینگ منتقل شدند.

کلهر تصریح کرد: خودروهای حامل پسماند اغلب فاقد تجهیزات شیرابه گیری هستند و به دلیل عبور خودروهای حمل زباله از سطح شهر کهریزک شیرابه ها در خیابان های اصلی شهر تخلیه و معضلاتی را برای مردم ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 7 خودرو زباله تهران در کهریزک

توقیف 7 خودرو زباله تهران در کهریزک