مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 18:152023-07-31بين الملل

پلیس پاکستان داعش را مسئول حمله تروریستی اخیر اعلام کرد


پلیس «باجور» در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.

- پلیس باجور در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان اعلام کرد که تحقیقات اولیه حاکی از آن است که شاخه منطقه ای داعش مسئول حمله تروریستی دیروز در این کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی بی اس نیوز، پلیس ایالت خیبرپختونخواه پاکستان امروز دوشنبه اعلام کرد: تحقیقات اولیه حاکی از آن است که گروهک تروریستی داعش در پشت حمله انتحاری به گردهمایی اعضای حزب مولانا فضل الرحمان قرار دارد.

بر اساس اعلام این رسانه، دولت پاکستان امروز اعلام کرد که قول می دهد عاملان بمب گذاری انتحاری دیروز یکشنبه که منجر به کشته شدن حداقل 54 نفر شد را تحت تعقیب قرار دهد.

پلیس در باجور در ایالت خیبرپختونخواه پاکستان که با افغانستان هم مرز است، در این خصوص اعلام کرد که تحقیقات اولیه آنها حاکی از آن است که شاخه منطقه ای داعش ممکن است مسئول این حمله باشد.

در این حمله همچنین بیش از 200 نفر نیز مصدوم شده اند.

این در حالیست که پلیس پاکستان درباره حادثه انفجار دیروز در ایالت خیبرپختونخواه اعلام کرد: انفجار در یک تجمع سیاسی در شمال غرب پاکستان یک حمله انتحاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پاکستان داعش را مسئول حمله تروریستی اخیر اعلام کرد

پلیس پاکستان داعش را مسئول حمله تروریستی اخیر اعلام کرد