مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 13:552023-07-24ورزشي

اکرامی: تراکتور به یک مهاجم نوک باکیفیت نیازمند است


مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم برای تکمیل شدن ترکیب خود به جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی نیازمند است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتور معتقد است این تیم برای تکمیل شدن ترکیب خود به جذب یک مهاجم با کیفیت خارجی نیازمند است.

مصطفی اکرامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: هواداران تراکتور در طی سال های اخیر بنا به دلایل مختلف، نتوانستند به صورت مستمر در طول فصل در ورزشگاه حضور پیدا کنند، اما امسال حضور مستمر پرشورها در ورزشگاه می تواند برگ برنده تیم فوتبال تراکتور باشد.

وی در رابطه با انتخاب کاپیتان تراکتور در فصل پیش رو عنوان کرد: شجاع خلیل زاده، ملی پوش است که سابقه پوشیدن پیراهن تراکتور را نیز در کارنامه دارد و می تواند بهترین انتخاب برای رهبری تیم در زمین باشد، اما همچنان جای مهدی کیانی در تراکتور خالی است.

اکرامی در رابطه با بیست وسومین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور گفت: تیم ها اکثرا سه دفاعه بازی می کنند و این سیستم معمولا به پنج دفاعه تبدیل می شود و با این اوصاف پیش بینی من این است که شاهد گل های کمتری در فصل پیش رو باشیم.

مدافع پیشین تراکتور افزود: به نظرم تیم های تراکتور، سپاهان و پرسپولیس مدعیان فصل پیش رو خواهند بود و در کنار این سه تیم، استقلال نیز می تواند به جمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکرامی: تراکتور به یک مهاجم نوک باکیفیت نیازمند است

اکرامی: تراکتور به یک مهاجم نوک باکیفیت نیازمند است