مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-20سياسي

دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان قطب فرهنگی پاکدشت محسوب می شود


دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان به عنوان قطب فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

- ایسنا/تهران فرماندار شهرستان پاکدشت گفت: دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان به عنوان قطب فرهنگی این شهرستان به شمار می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محسن اردستانی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات پردیس ابوریحان که ظهر یکشنبه 29 مرداد ماه با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس، رییس دانشگاه تهران به همراه معاونین ، هیات رییسه دانشگاه ، رییس دانشگاه پردیس ابوریحان و دیگر مسئولان دانشگاه تهران در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، افزود: دانشگاه و فرهنگ به واسطه نقش تربیتی و ارتباط بی واسطه با بدنه دانشجویی، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت کشور و حرکت های فرهنگی دارد.

اردستانی با بیان این که بسیاری از شهدای جنگ تحمیلی از دانش آموختگان این دانشگاه بودند ، ادامه داد: دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان تاثیر بسزایی در حوزه فرهنگ شهرستان پاکدشت داشته و تلاش می کنیم ، با کمک مسئولان و برنامه ریزی های منسجم، با وجود ظرفیت های موجود در این دانشگاه، عرصه دانش و تکنولوژی را بیش از پیش به هم نزدیک کنیم.

فرماندار شهرستان پاکدشت با بیان اینکه حوزه کشاورزی و دامداری ارتباط مستقیمی با سلامت و امنیت غذایی دارد ، افزود: بخش کشاورزی بخشی است که علاوه بر معیشت مردم با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان قطب فرهنگی پاکدشت محسوب می شود

دانشکده فناوری کشاورزی ابوریحان قطب فرهنگی پاکدشت محسوب می شود