مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:202023-07-23سياسي

شکوه زاگرس و پرچمی که در جهان با اهتزاز درآمد


دندانپزشک است اما روپوش سفید و یونیت و توربین را عناصر مزاحم و بازدارنده برای کوه پیمایی، سنگ نوردی، غارنوردی، دره نوردی، غواصی، موتورسواری و اتومبیلرانیِ حرفه ای ندانسته است.

- ایسنا/فارس دندانپزشک است اما روپوش سفید و یونیت و توربین را عناصر مزاحم و بازدارنده برای کوه پیمایی، سنگ نوردی، غارنوردی، دره نوردی، غواصی، موتورسواری و اتومبیلرانیِ حرفه ای ندانسته است.

"بهنام رضایی " در رشته های نقشه برداری، هواشناسی، پزشکی، کمک های اولیه و امداد کوهستان و بهمن شناسی گواهینامه تخصصی گرفت و به چهارمین دان در رشته فول کیک بوکیسنگ رسید.

وود بال بازی کرد و قُله های "بَل" اقلید و "دنا" و "دماوند" را از جبهه های مختلف فتح کرد، اما علاقه به طبیعت و ماجراجویی، یک کاتِ قاطع و سرنوشت ساز برایش کنار گذاشته بود؛ صعود به قُله فیلمسازی.

رضایی دوره های آموزشی تدوین، فیلمنامه نویسی، گویندگی و فن بیان و کارگردانی را با سربلندی و امتیاز سپری و 9 سال از عمرش را صرف کرد تا مستند شکوه زاگرس را بسازد.

حالا پرچم افتخار را کوبیده و این مستند 76 دقیقه ای در جشنواره های مختلف به نمایش درآمده و مورد تحسین قرار گرفته است؛ ابتدا شکوه زاگرس در جشنواره های فیلم ایران روی پرده رفت و در جشنواره فیلم مستند برگزیده دریافت جایزه بهترین مست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکوه زاگرس و پرچمی که در جهان با اهتزاز درآمد

شکوه زاگرس و پرچمی که در جهان با اهتزاز درآمد