مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-25فرهنگي

نوقلمان با مزایا و فواید کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند


مسؤول کانون نویسندگان لرستان گفت: سعی ما این بوده که نوقلمان با مزایا و فواید کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند و با این روند قطعا تمایل افراد به سمت کتاب های جذاب خواهد رفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، صبح امروز دومین جلسه پاتوق کتاب با موضوع بهترین کتابی که خواندم در کتابفروشی و انتشارات ستارگان آسمان با حضور  جمعی از نویسندگان، اساتید و نوقلمان برگزار شد.

در این جلسه خانم غلامی کتاب دل سگ به قلم میخاییل بولگاکف، خانم حاتمی رمان نوجوان از یک نویسنده ایرانی از انتشارات افق، خانم پناهی کتاب  مردان مریخی و زنان ونوسی، خانم سالی کتاب عشق  دختر لر  و کتاب گلستان سعدی توسط دکترخسروی قرائت شد.

در این جلسه سید مهدی موسوی صمد، مسؤول کانون نویسندگان لرستان ضمن تشکر از حضور نویسندگان و نوقلمان اظهار داشت: سعی ما این بوده که نوقلمان با مزایا و فواید کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند و  با این روند قطعا تمایل افراد به سمت کتاب های جذاب خواهد رفت.

وی با بیان اینکه بالا رفتن سرانه کتاب و ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار مفید است، افزود: این جلسات قطعا در  ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تشویق افراد به مطالعه کتاب های مختلف می تواند تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوقلمان با مزایا و فواید کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند

نوقلمان با مزایا و فواید کتاب و کتابخوانی بیشتر آشنا شوند