موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 18:052023-08-20سياسي

فرماندار تبریز از هدر رفت آب در این شهر انتقاد کرد


فرماندار شهرستان تبریز از هدر رفت آب بر اثر ترکیدگی ها انتقاد کرد و گفت: بخشی از نیازهای آبی تبریز، از چاه ها تامین می شود که این عامل باعث فرو نشست زمین می شود و ضروری است روان آب ها را به درستی مدیریت و هدایت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس فاتح امروز در صدوچهل و نهمین جلسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز ضمن تشکر از شهردار و سازمان آتش نشانی در کمک به تامین آب ضروری مردم، از نحوه چمن کاری در سطح شهر و همچنین هدر رفت آب بر اثر ترکیدگی ها انتقاد کرد.

فاتح با بیان اینکه یکی از مولفه های توسعه یافتگی شهرها، دستیابی به معیارهای شهر دوستدار سالمند است گفت: مصوبات قبلی شوراها در مورد سالمندان دیگر اثرگذار نیست و باید برای ارائه خدمات به سالمندان به یک مسئولیت حقوقی و الزامی رسید.

وی با تاکید بر اجرا و عملیاتی شدن مصوبات شورا افزود: فرمانداری شهرستان تبریز ، مصوبات قبلی شورا را پیگیری و بررسی می کند.

هوشیار شهردار تبریز هم گفت: بخشی از نیازهای آبی تبریز، از چاه ها تامین می شود که این عامل باعث فرو نشست زمین می شود و ضروری است روان آب ها را به درستی مدیریت و هدایت کنیم.

دبیری رییس شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه مردم انتظار دارند حداقل قطعی را از قبل اطلاع رسانی کنند تصریح کرد: زندگی بدون آب فلج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار تبریز از هدر رفت آب در این شهر انتقاد کرد

فرماندار تبریز از هدر رفت آب در این شهر انتقاد کرد