مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 09:502023-08-20فرهنگي

آیین اختتامیه جشنواره جهادگران در چهارمحال و بختیاری برگزار شد


شهرکرد_آیین اختتامیه جشنواره جهادگران چهارمحال و بختیاری و تجلیل از نفرات برگزیده با همکاری بسیج سازندگی و بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه جشنواره جهادگران چهارمحال و بختیاری و تجلیل از نفرات برگزیده در سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری بسیج سازندگی و بسیج هنرمندان استان برگزار شد.

سردار علی افضلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) در حاشیه این مراسم با اشاره به اقدامات بسیار خوب گروه های جهادی که آثار و برکاتش قابل ملاحظه برای مردم است، اظهار کرد: بخش کوچکی از این اقدامات رسانه ای شده و به سمع و نظر مردم می رسد.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد تبیین و بیان فعالیت های بسیجیان با زبان هنر، افزود: بیان خاطرات، داستان، شعر، ساخت فیلم، کلیپ و خاطره و دل نوشته پیرامون فعالیت های جهادی می تواند تأثیرگذاری بالایی در افزایش امید و اعتماد مردم به نظام داشته باشد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با اشاره به فعالیت یکهزار و 580 گروه جهادی در عرصه های مختلف و سراسر استان چهارمحال و بختیاری، گفت: 80 گروه جهادی رسانه ای نیز فعالیت های جهادگران را در سطح اطلس جهادی و رسانه ای و فضای مجازی منعکس می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جشنواره جهادگران در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

آیین اختتامیه جشنواره جهادگران در چهارمحال و بختیاری برگزار شد