مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 16:102023-08-06اقتصادي

زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در 15 شهر استان اردبیل تامین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد زارع حسین زاده، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل را 116 هزار و 393 نفر اعلام کرد و گفت: - معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: زمین مورد نیاز مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در 15 شهر این استان تامین شده که بر اساس برنامه زمان بندی عملیات اجرایی طرح های مسکن ملی شروع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد زارع حسین زاده، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل مجموع ثبت نام کنندگان طرح نهضت ملی مسکن استان اردبیل را 116 هزار و 393 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 17 هزار و 698 متقاضی آورده بالای 80 میلیون تومان و 27 هزار و 935 متقاضی هم آورده بالای 40 میلیون تومان را واریز کردند.

زارع حسین زاده به تحویل زمین جهت احداث 100 واحد مسکونی به صورت تک واحدی ویلایی در گرمی مغان اشاره کرد و گفت: برای احداث 100 واحد مسکونی تک واحدی ویلایی زمین مورد نیاز تحویل داده شد که از این تعداد تاکنون عملیات اجرایی 11 واحد مسکونی شروع و پنج واحد دیگر هم تکمیل شده است.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: در راستای حمایت و خانه دار شدن افراد فاقد مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، زمین مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در 15 شهر استان اردبیل تامین شد

زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در 15 شهر استان اردبیل تامین شد