مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-05اقتصادي

موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبد صادر شد


مدیرکل میراث فرهنگی گستان از صدور شش موافقت نامه اصولی برای طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری گفت: امسال موافقت اصولی 6 طرح سرمایه گذاری حوزه گردشگری شهرستان گنبدکاووس با سرمایه گذاری 845 میلیارد و 720 میلیون ریال توسط کمیسیون فنی و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه ها طبق ضوابط و قوانین مصوب در شیوه نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بررسی شد، افزود: طرح های مصوب کمیته فنی سرمایه گذاری گردشگری برای شهرستان گنبدکاووس شامل سه مجتمع گردشگری، یک مرکز سرگرمی و تفریحی، یک اقامتگاه بوم گردی و یک واحد متل است که در صورت اجرا و بهره برداری زمین اشتغال حدود 130 نفر را فراهم می سازد.

وی با اشاره به کاهش زمان صدور موافقت نامه اصولی گفت: با توجه به اهمیت طرح های سرمایه گذاری حوزه گردشگری برای اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اگر مدارک مورد نیاز توسط سرمایه گذاران به صورت کامل ارائه شود، تقاضای آن ها در کمترین زمان بررسی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبد صادر شد

موافقت نامه اصولی برای 6 طرح سرمایه گذاری گردشگری در گنبد صادر شد