مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-19سياسي

فرهنگ حجاب و عفاف توسط بانوان نخبه شوش گسترش یابد


این شهرستان از ظرفیت نخبگان در زمینه بانوان برخوردار است که باید از آنها در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در این شهرستان بهره گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حویزه عصر امروز شنبه در نشست با مشاوران بانوان و خانواده شهرستان شوش بر ایجاد گروه های جهادی بانوان در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد و افزود: از آنجا که بافت جامعه شهرستان شوش سنتی است از کمیسیون بانوان انتظار می رود با برنامه ریزی نیز فعالیت های فرهنگی و آموزشی با محوریت خانواده در خانه ها و برای بانوان برگزار کند.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های بسیج، حوزه های علمیه و دانشگاه برای برپایی کارگاه های آموزشی ویژه بانوان گفت: در این زمینه باید فعالیت های گسترده و پیوسته صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری شوش بر ایجاد بازارچه خود اشتغالی برای بانوان در این شهرستان تاکید کرد و افزود: باید فضای مناسبی برای فعالیت بانوان شوش در همه زمینه ها فراهم شود تا همه بانوان بتوانند در آن مشارکت کنند.

وی در ادامه خواستار تشکیل گروه های روانشناسی و مشاوره برای ارائه خدمات به بانوان شد و گفت: در این راستا از هر طرح و ایده ای حمایت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ حجاب و عفاف توسط بانوان نخبه شوش گسترش یابد

فرهنگ حجاب و عفاف توسط بانوان نخبه شوش گسترش یابد