مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-11سياسي

بازپس گیری شکایت مدیران از رسانه های مازندران


به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار در مراسمی از خبرنگاران مازندران با حضور استاندار، مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر تجلیل شد.

- در ابتدای این مراسم محمود حسینی پور -استاندار مازندران-، با اشاره به نقش و جایگاه مهم رسانه ها و خبرنگاران در طول هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: خبرنگاران در کنار رزمندگان اسلام روایت گری کردند و باعث شدند دنیا بعد از هشت سال متوجه مظلومیت مردم ایران شود.

وی همراهی خبرنگاران و رسانه های استان را با دولت سیزدهم در مازندران ستودنی دانست و گفت: رسانه ها با توجه به نقدهای سازنده ای که به مسئولین اجرایی استان داشتند موجب به دست آمدن توفیقات ارزنده ای شدند.

رشد 5 درصدی اقتصاد در مازندران وی با اشاره به رشد 5 درصدی اقتصاد در استان برای اولین بار ابراز کرد: برای اولین بار در 10 سال گذشته رشد طلاق 15 درصد کاهش داشت.

استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم برای تحقق شعار سال به توسعه اقتصادی توجه ویژه ای دارد، تصریح کرد: با توجه به مدیریتی که صورت گرفت از تعطیلی 300 واحد تولیدی جلوگیری شد.

افزایش 115 درصدی ترانزیت کالا از بنادر حسینی پور به افزایش 115 درصدی ترانزیت کالا از سه بندر در مارندران اشاره کرد و افزود: کسب رتبه دو نرخ ایجاد اشتغال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازپس گیری شکایت مدیران از رسانه های مازندران

بازپس گیری شکایت مدیران از رسانه های مازندران