مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:002023-08-01سياسي

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است


اتفاقاتی این روزها مطرح شد که ذائقه مردم و متدینین قم از آن تلخ است و اعضای شورای شهر قم باید با حفظ وحدت و انسجام در راستای خدمت بیشتر تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری صبح سه شنبه در جلسه شورای اسلامی شهر قم اظهار داشت: اتفاقاتی این روزها مطرح شد که ذائقه مردم و متدینین قم از آن تلخ است و شیاطین هم از این اتفاقات می خواهند استفاده کنند و بر آتش اختلافات بدمند.

حجت الاسلام ذوالنوری ابراز داشت: یکی از مسئولیت های امروز ما حفظ همدلی و انسجام است و با همکاری و هم افزایی دستگاه ها باید به مردم خدمات بهتری ارائه دهیم و مردم با احساس خدمت همراه با اخلاص نسبت به حاکمیت دینی، خوش بین تر شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در تمامی عرصه ها حضور داشته و بار نظام اسلامی را به دوش کشیدند و در دفاع از جمهوری اسلامی و انقلاب، جلوتر از مسئولین بودند و مسئولان نیز باید به نقش تاریخی خود عمل کنند.

وی با بیا اینکه کار جمعی ابعاد مختلف دارد و اعضای شورای اسلامی شهر قم باید حداکثر همکاری با یکدیگر را داشته باشند افزود: نباید همدیگر را متهم کرد و با همدلی و همزبانی و حمایت از یکدیگر می بایست کار را جلو ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است

ذائقه مردم قم از اتفاقات اخیر شورای شهر تلخ است