مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:502023-08-09فناوري

تلاش گوگل برای مختومه کردن شکایت گروهی بی نتیجه ماند


قاضی دادگاهی در آمریکا درخواست گوگل برای مختومه کردن شکایتی که در آن حریم خصوصی میلیون ها نفر با ردیابی مخفیانه فعالیت شان در اینترنت رصد می شد را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به گفته ایوون گونزالس راجرز قاضی آمریکایی، هیچ شواهدی نیافته که نشان دهد کاربران به جمع آوری اطلاعات شان توسط گوگل رضایت داده اند، زیرا این واحد شرکت آلفابت آن را به طور واضح به آنها اعلام نکرده است.

دیوید بویس، وکیل شاکیان در شکایت دسته جمعی برای دریافت غرامت 5 میلیارد دلار اعلام کرد تصمیم قاضی گامی مهم در حفاظت از حریم خصوصی میلیون ها کاربر آمریکایی است.

شاکیان مدعی هستند اپ ها، کوکی ها و بخش تحلیل گوگل به ماونتن ویو ( یک شرکت کالیفرنیایی) اجازه داده تا فعالیت هایشان را حتی در زمانی که مرورگر کروم در حالت ناشناس قرار دارد یا هنگامیکه مرورگرهای دیگر در وضعیت خصوصی قرار دارند را ردیابی کند.

آنها مدعی هستند گوگل با اتکا به این امر به اطلاعات زیادی درباره دوستان، سرگرمی ها، غذاهای مورد علاقه، عادت های خرید و احتمالا موارد دیگری که در اینترنت جستجو کرده اند، یافته است و به همین دلیل شرکت به یک مخزن بی حساب و کتاب از اطلاعاتی بسیار دقیق و گرانبها تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش گوگل برای مختومه کردن شکایت گروهی بی نتیجه ماند

تلاش گوگل برای مختومه کردن شکایت گروهی بی نتیجه ماند