مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-20سياسي

حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت


برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت به طوری که هر وقت به اهواز می آمد حتما به او سر می زد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، عارف هاشمی برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی امروز در مراسم تشییع پیکر پاک مادر شهید علی هاشمی در گلزار شهدای اهواز اظهار کرد: از همه عزیزانی که امروز در مراسم تشییع مادر خود حضور یافتند تشکر می کنم این مادر شهید به نوعی مادر معنوی همه ملت ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: زمانی که انقلاب و جنگ شد مادر شهید علی هاشمی پابه پای پسرش بود و او را یاری می کرد و متاسفانه خیلی از مطالب و خاطرات امروز همراه با این مادر دفن شد.

برادر و همرزم سردار سرلشکر شهید علی هاشمی تصریح کرد: حاج خانم یکی از بانوان انقلابی منطقه حصیرآباد بود و در همه صحنه ها در کنار فرزند برومندش حضور داشت.

وی اضافه کرد: وقتی که جنگ شد نه شهید علی هاشمی و نه مادر بزرگوارش علم جنگ را نداشتند ولی مادر شهید هاشمی از همان ابتدا خانه خود را برای پذیرایی از رزمندگان مهیا کرده بود.

هاشمی اضافه کرد: مادرم از همان ابتدای جنگ و دفاع مقدس خانه خودش را برای تهیه مواد غذایی برای رزمندگان تیپ 85 و سپاه حمیدیه آماده کرد و همیشه پذیرای رزمندگان اسلام بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت

حاج قاسم ارتباط عاطفی عجیبی با مادر شهید علی هاشمی داشت