مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 11:352023-08-09اقتصادي

فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تیران به بهره برداری می رسد


مدول یک تصفیه خانه فاضلاب تیران که از اواخر سال گذشته در حال بهره برداری آزمایشی است در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

- حسین اکبریان مدیرعامل آبفای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مدول یک تصفیه خانه فاضلاب تیران که از اواخر سال گذشته در حال بهره برداری آزمایشی است در هفته دولت به بهره برداری می رسد و مدول دوم این تصفیه خانه نیز در حال ساخت است.

وی افزود: کل شبکه این تصفیه خانه شامل خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب به طول 94 کیلومتر است که تاکنون 68 کیلومتر آن اجرا شده است.

اکبریان ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب تیران را 2100 متر مکعب در شبانه روز اعلام کرد و گفت: با بهره برداری کامل از این تصفیه خانه، 28 هزار نفر از جمعیت شهر تیران و روستاهای کوهان، عزیزآباد و نهضت آباد(نجف آباد) تحت پوشش خدمات جمع آوری، انتقال و تصفیه بهداشتی فاضلاب قرار می گیرند.

  مدیرعامل آبفای استان اصفهان در خصوص نحوه تامین اعتبار این تصفیه خانه عنوان کرد: تصفیه خانه فاضلاب تیران در قالب قرارداد بیع متقابل و با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا شده است.

وی ادامه داد: تاکنون 3200 انشعاب فاضلاب در این منطقه نصب شده، همچنین قسمت سازه ای این تصفیه خانه تا پایان سال به پایان می رسد اما برای تامین تجهیزات به کمک و تامین اعتبارات دولتی نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تیران به بهره برداری می رسد

فاز اول تصفیه خانه فاضلاب شهرستان تیران به بهره برداری می رسد