مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-22اقتصادي

تامین آب صنایع از منابع زیر و روسطحی محدود می شود


استاندار فارس بر لزوم اجرای برنامه های صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه آب تاکید و خاطرنشان کرد: به زودی و بر اساس قانون، تامین آب صنایع از محل چاه های آب و سدها (زیر و روسطحی) محدود و ممنوع می شود.

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر لزوم اجرای برنامه های صرفه جویی و مدیریت مصرف بهینه آب تاکید و خاطرنشان کرد: به زودی و بر اساس قانون، تامین آب صنایع از محل چاه های آب و سدها (زیر و روسطحی) محدود و ممنوع می شود.

محمدهادی ایمانیه سه شنبه 31 مرداد در جلسه بهره وری فارس بیان کرد: با توجه به محدود و ممنوع شدن استفاده از همه منابع آب در بخش صنعت، باید صنایع جدید در محدوده مسیر خط انتقال آب خلیج فارس به استان و در نزدیکی آن ایجاد شوند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: تنها صنایعی که در نزدیکی خط انتقال آب خلیج فارس یا شبکه پساب قرار ندارند و از گذشته احداث شده باشند، امکان استفاده از منابع آب زیرزمینی و سطحی را خواهند داشت.

استاندار فارس همچنین ضمن تاکید بر لزوم تغییر و اصلاح الگوی مصرف آب و انرژی، اظهار کرد: دولت بحث اصلاح الگوی مصرف را با جدیت دنبال می کند.

ایمانیه گفت: اینکه در شرایط فعلی بحث تامین آب، برق و سایر انرژی ها به عنوان مهمترین و بیشترین حوزه های نیازمند بهره وری از محل منابع جدید در دستور کار است خود می تواند در دراز مدت به نوعی برای کشور بحرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب صنایع از منابع زیر و روسطحی محدود می شود

تامین آب صنایع از منابع زیر و روسطحی محدود می شود