مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:502023-07-23اجتماعي

قطع 40 اصله درخت مهاجم «پائولونیا» در املش


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش از قطع و حذف 40 اصله درخت مهاجم «پائولونیا» به دلیل آسیب های محیط زیستی در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/گیلان سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش از قطع و حذف 40 اصله درخت مهاجم پائولونیا به دلیل آسیب های محیط زیستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان گیلان، لطیف جواهردشتی، سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان املش از جلوگیری از کاشت گونه پائولونیا خبر داد و اظهار کرد: اقدام به قطع و حذف این گونه به دلیل آسیب های محیط زیستی کردیم.

وی افزود: با انجام گشت های یگان حفاظت این اداره در شناسایی و کشف گونه مهاجم پائولونیا در نقاط مختلف شهرستان، حدود 40 اصله درخت مهاجم پائولونیا، شناسایی و سپس جمع آوری و امحا شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست املش خاطرنشان کرد: به استناد مواد 1، 6 و 7 قانون بهسازی محیط زیست که حفاظت، بهبود و بهسازی محیط زیست و پیشگیری و ممانعت از هرگونه آلودگی و اقدام مخرب منتج به برهم خوردن تعادل و تناسب محیط زیست را ضروری می داند و همچنین بند(ب) ماده 8 قانون حفاظت و بهره برداری از منابع ژنتیکی که صراحتاً گونه های بیگانه را بدون کسب مجوز جرم محسوب می نماید؛ کاشت این گونه گیاهی در فضای سبز شهری و در مجاورت مناطق مورد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 40 اصله درخت مهاجم «پائولونیا» در املش

قطع 40 اصله درخت مهاجم «پائولونیا» در املش