مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 07:452023-08-21سياسي

حمایت بانوان قمی از حجاب و عفاف و محکوم کردن اهانت به قرآن کریم


راهپیمایی «دختران زینبی بانوان حسینی» در آستانه شهادت حضرت رقیه(س) و در دفاع از حجاب و عفاف و محکوم کردن هتک حرمت به ساحت قرآن کریم با حضور گسترده بانوان در قم برگزار شد.

- قم- راهپیمایی دختران زینبی بانوان حسینی در آستانه شهادت حضرت رقیه(س) و در دفاع از حجاب و عفاف و محکوم کردن هتک حرمت به ساحت قرآن کریم با حضور گسترده بانوان در قم برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بانوان قمی عصر روز یکشنبه در آستانه شهادت سه ساله اباعبدالله الحسین (ع) حضرت رقیه (س) با برپایی راهپیمایی و دسته عزا از ساحت قرآن کریم، ارزش های اسلامی به خصوص حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

بانوان قمی که حضور نوجوانان و جوانان در بین آنان پررنگ بود؛ عصر روز یکشنبه در محوطه مصلای قدس میعادگاه نماز جمعه تجمع کردند و با بستن سربندهای یا زینب کبری (س) و یا رقیه (س)، راهپیمایی خود را از این مکان به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز کردند.

علاوه بر شماری از خواهران هیئت های مذهبی تحت عنوان مجمع هیئت بانوان استان قم متوسلین به حضرت ابوالفضل العباس (ع)، برخی از دانشجویان دختر بسیجی نیز در این اجتماع حضور داشتند و دست نوشته هایی با مضامین دفاع از حجاب و عفاف در دست داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بانوان قمی از حجاب و عفاف و محکوم کردن اهانت به قرآن کریم

حمایت بانوان قمی از حجاب و عفاف و محکوم کردن اهانت به قرآن کریم