مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 13:452023-08-13بين الملل

سوریه ؛ « انفجار های مهیب » در انبارهای موشک نیروهای نزدیک به ایران


مدیر ارشد دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید: «ما هنوز نمی دانیم که این انفجار ناشی از یک حمله هوایی بوده یا بر اثر عملیاتی زمینی صورت گرفته است.

» - سوریه ؛ انفجار های مهیب در انبارهای موشک نیروهای نزدیک به ایران مدیر ارشد دیده بان حقوق بشر سوریه می گوید: ما هنوز نمی دانیم که این انفجار ناشی از یک حمله هوایی بوده یا بر اثر عملیاتی زمینی صورت گرفته است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا نیز با تایید انفجارهای صورت گرفته در نزدیکی دمشق اعلام کرد که دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران به نقل از یورو نیوز؛ دیده بان حقوق بشر سوریه بامداد یکشنبه از انفجار هایی شدید در چند انبار موشک متعلق به شبه نظامیان نزدیک به ایران در نزدیکی دمشق خبر داد.

این نهاد غیردولتی و حقوق بشری مستقر در لندن که بواسطه دسترسی به شبکه گسترده ای از منابع محلی تحولات سوریه را رصد می کند بدون اشاره به تلفات جانی احتمالی، تنها از خسارات مادی به جا مانده بر اثر این انفجارها یاد کرده است.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا نیز با تایید انفجارهای صورت گرفته در نزدیکی دمشق اعلام کرده است که دلایل وقوع این حادثه در دست بررسی است.

دیده بان حقوق بشر سوریه در گزارش خود به شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب توسط ساکنان پایتخت سوریه و مناطق اطراف آن اشاره و محل وقوع ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه ؛ « انفجار های مهیب » در انبارهای موشک نیروهای نزدیک به ایران

سوریه ؛ « انفجار های مهیب » در انبارهای موشک نیروهای نزدیک به ایران