مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-06سياسي

لزوم تقویت نظارت دیوان عالی کشور بر محاکم


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به ضرورت افزایش نظارت های قضایی گفت: اصل 161 قانون اساسی بر نظارت دیوان عالی کشور دلالت دارد و از این ابزار نظارت باید حداکثر استفاده را کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، جلسه تکریم و معارفه رییس دیوان عالی کشور و دادستان کل کشور صبح امروز 15 مرداد ماه با حضور حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه در سالن اجتماعات کاخ دادگستری برگزار شد.

حجت الاسلام منتظری در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره همه مسئولان دستگاه قضایی انقلاب اسلامی و قدردانی از زحمات مجموعه همکاران در دادستانی کل کشور تصریح کرد: تلاش همکاران و دادستان های سراسر کشور در حفظ امنیت جای تشکر دارد و از اعتماد رییس قوه قضاییه به حقیر برای انجام وظیفه در مسئولیت دیوان عالی کشور و تمامی عزیزانی که در جلسه مشورتی بنده را به عنوان گزینه مورد نظر معرفی کردند، سپاسگزارم.

وی ادامه داد: از بیان کارهایی که در این مدت در دادستانی کل کشور صورت گرفته به دو دلیل صرف نظر می کنم، نخست اینکه وقت اقتضا نمی کند و اگر به این موارد بپردازم مطلب ناقص خواهد شد و دلیل دیگر اینکه تمامی اقدامات انجام شده در جهت ادای دین به انقلاب، شهدای عزیز و مردم و نتیجه یک کار جمعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت نظارت دیوان عالی کشور بر محاکم

لزوم تقویت نظارت دیوان عالی کشور بر محاکم