مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-12سياسي

نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند


مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه استان گلستان گفت: نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند که این مناطق روستاهای قطب گردشگری، - اقتصادی و جمعیت بالای 100 خانوار را شامل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامعلی شهمرادی ظهر شنبه در نشست خبری رسانه ای استان به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: مدیران باید از ارتباط مؤثر با خبرنگاران و جامعه خبری استان برخوردار باشند.

مدیرعامل مخابرات منطقه گلستان با بیان اینکه در این بین نقدهای سازنده هم مؤثر خواهد بود، افزود: در راستای پیشبرد اهداف سازمان در کنار نقدها، پیشنهاد و راهکار هم برای اصلاح کار، ارائه شود.

وی ادامه داد: شرکت مخابرات گلستان همکاری خوبی با اصحاب رسانه دارد و جزو مجموعه هایی است که همیشه از انتقادات استقبال می کند.

شهمرادی اضافه کرد: این روزها بحث سواد رسانه مطرح است و مدیران دستگاه های اجرایی باید تسلط به سواد رسانه ای داشته باشند اما همانطور که مدیران نیاز به سواد رسانه دارند، خبرنگاران هم باید سواد فناوری داشته باشند.

وی از توسعه شبکه فیبر نوری در شهرها و روستاهای استان خبر داد و گفت: تاکنون 27 پروژه در گلستان به سرانجام رسیده است.

شهمرادی ضمن اعلام این مطلب که نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند، افزود: اولویت برای اجرای فیبر نوری، روستاهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند

نیمی از روستاهای استان به شبکه فیبر نوری متصل هستند