مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:162023-07-31حوادث

پلیس: چیزی به عنوان گشت ارشاد نداریم


سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: 99 درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی کردند با تذکر پلیس، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از تسنیم، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به تذکر لسانی مأموران نیروی انتظامی به هنجارشکنان عنوان کرد: 99 درصد کسانی که حجاب را رعایت نمی کردند با تذکر پلیس، تمکین کردند و بخشی نیز اظهار پشیمانی کرده آزاد شدند و با بعضی افراد که تشکیلاتی مرتکب این جرم می شدند نیز برخورد خواهد شد.

سردار قاسم رضایی امروز در نشست خبری با خبرنگاران گیلان، موضوعات ترافیک، سرقت و برقراری آرامش را از جمله دغدغه های جدی مردم و انتظامی دانست و اظهار داشت: مردم گیلان خواستار رعایت مقررات قانونی هستند، ما نیز برابر قانون مکلف به اجرا هستیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به برخورد های انجام شده در حوزه ناهنجاری ها و سلاح های غیرمجاز تصریح کرد: در این استان، مسئولان ذی ربط، تشکل های مردمی و اصناف هماهنگی و همکاری های خوبی با انتظامی دارند.

سردار رضایی یکی از مطالبات جدی مردم استان های شمالی و گیلان را رعایت مقررات توسط مسافران عنوان کرد و افزود: با توجه به مزیت گردشگرپذیری این استان ها، مردم انتظار دارند که قوانین و شئون جامعه توسط م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: چیزی به عنوان گشت ارشاد نداریم

پلیس: چیزی به عنوان گشت ارشاد نداریم