مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 21:152023-08-04سياسي

زاکانی: مسیر «محور مقاومت و شهدای مقاومت» بزرگترین دارایی ما هستند


همایش مدیران گلزارهای شهداء کشورهای محور مقاومت بستر مناسبی برای انتقال تجربیات است.

- زاکانی: مسیر محور مقاومت و شهدای مقاومت بزرگترین دارایی ما هستند شهردار تهران گفت: همایش مدیران گلزارهای شهداء کشورهای محور مقاومت بستر مناسبی برای انتقال تجربیات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زاکانی در آیین اختتامیه اولین همایش مدیران گلزارهای شهداء کشورهای جبهه مقاومت که به میزبانی سازمان بهشت زهرا (س) و با حضور مدیران گلزارهای شهدای کشورهای ایران، عراق، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن در سالن همایش های خانه شهید بهشت زهرا (س) برگزار شد به ایراد سخنرانی پرداخت.

شهردار تهران در این مراسم گفت: ما یاد و نام شهدا را به واسطه وظیفه ای که بر عهده داریم زنده نگه می داریم چرا که بازخوانی تاریخ بر مدار شهدا می تواند سره را از ناسره جدا کند.

وی افزود: امروز جامعه مسلمین نیاز به اسوه و تکیه گاه دارد و این شهدا هستند که به عنوان یک تکیه گاه بزرگ می توانند جامعه اسلامی را در مسیر تحول در مسیر اهداف عالی اسلامی مصمم کنند و الگوهای جعلی را از جلوی چشم جهان اسلام بردارند.

شهردار تهران گفت: ما امروز در مقابل همه دشمنان اسلام قد برافراشته ایم و همت خود را در جهت اعتلای کلمه حق و برافراشتن پرچم محمد رسول الله با تکیه بر یگانگی خداوند بزرگ و توجه به حضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: مسیر «محور مقاومت و شهدای مقاومت» بزرگترین دارایی ما هستند

زاکانی: مسیر «محور مقاومت و شهدای مقاومت» بزرگترین دارایی ما هستند