مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-09سياسي

آبرسانی به 63 روستای محروم لرستان


مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از آبرسانی به 63 روستای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی و اعتبارات داخلی این شرکت خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آبفای لرستان از آبرسانی به 63 روستای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی و اعتبارات داخلی این شرکت خبر داد.

یاسر اکبریان چهارشنبه 18 مرداد از آبرسانی به 63 روستای محروم استان در قالب طرح جهاد آبرسانی و اعتبارات داخلی شرکت خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای ارائه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم کشور بوده شرکت آب و فاضلاب لرستان هم این افتخار را دارد که در بحث سقایی مردم و ارائه آب سالم لوله کشی انجام وظیفه می کند.

اکبریان اضافه کرد: در این هفته 63 روستای محروم استان با جمعیتی معادل 20 هزار نفر که فاقد آب شرب لوله کشی بودند از نظر تامین آب شرب بهره مند خواهند شد.

این مسئول در خصوص ویژگی های این طرح ها گفت: در هفته دولت 22 روستای محروم از محل پروژه های جهاد آبرسانی که با تلاش شبانه روزی همکاران و بسیج سازندگی استان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن(ع) آماده افتتاح در بخش آب شرب شده اند و 41 روستا هم از محل اعتبارات داخلی آبرسانی خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 63 روستای محروم لرستان

آبرسانی به 63 روستای محروم لرستان