مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 20:452023-08-04سياسي

متکی: فعالیت های احزاب برای انتخابات آغاز شده است


همه احزاب ما در بحث انتخابات مجلس حرف دارند و ما این موضوع را در کف جامعه هم می بینیم که نسبت به انتخابات فعالیت ها آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، منوچهر متکی رییس خانه احزاب ایران در برنامه تلویزیونی صف اول درباره نقش احزاب در انتخابات پیش رو گفت: خانه احزاب بیش از سه دهه است که فعالیت می کند و این مجموعه تقریبا در کشور یک ساختار منحصر به فرد است و در هیچ جای دنیا چنین ساختاری نداریم.

 به این معنا که ساختارهای متفاوت فکری با هم جمع بشوند و کاری را پیش ببرند را در جایی دیگری ما مشاهده نمی کنیم و این ساختار منحصر به فرد خانه احزاب کمک حال مسئله حکمرانی در کشور است.

متکی خاطرنشان کرد: خانه احزاب در مسائل حکمرانی کشور دو رسالت بر عهده دارد، ابتدا کمک می کند به دولت مردان و قسمت دوم هم رصد امر کشور داری را برعهده دارد و برای آن راهبرد تعیین می کند.

رییس خانه احزاب در ادامه با اشاره به فعالیت های انتخاباتی خانه احزاب عنوان کرد: یکی از کمیته های خانه احزاب، کمیته انتخابات است و ما در ماه های اخیر چند نشست مستقل در رابطه با انتخابات داشتیم و اولین نشست با عنوان آسیب شناسی انتخابات های اخیر برگزار شد.

وی افزود: در این نشست وزیر کشور حضور داشت و ما در این نشست بررسی کردیم که چرا در دو انتخابات گذشته مشارکت به زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متکی: فعالیت های احزاب برای انتخابات آغاز شده است

متکی: فعالیت های احزاب برای انتخابات آغاز شده است