مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-05حوادث

اصلاح و رفع 45 نقطه حادثه خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور یاسوج_ اصفهان یکی از محورهای پر تلفات استان است که نصب جداکننده فیزیکی( نیوجرسی) در این محور در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، عابد محمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایمن سازی راه ها و رفع نقاط حادثه خیز مهمترین اولویت راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است، گفت: سال 95 تعداد 56 نقطه حادثه خیز در سطح استان شناسایی شد که پیگیری اعتبار و رفع این نقاط در دستور کار قرار گرفت و 45 نقطه به طور کامل اصلاح و رفع شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته نسبت به آشکارسازی نقاط حادثه خیز اقدام و 11 نقطه حادثه خیز شناسایی شد که رفع نقاط حادثه خیز پنج نقطه از جمله تونل گل زردی تا سرگچینه به طول 6 کیلومتر که مسیر پرتصادف و مه گیری است که در دستور کار است که نسبت به تعریض و دوبانده شدن این مسیر به وسیله نیوجرسی اقدام می کنیم .

وی بیان کرد: از دیگر نقاط حادثه خیز در سطح استان می توان به محور باشت_ چرام منطقه لار_ شاه بهرام به طول 6 کیلومتر، تقاطع تمنک در جاده اصفهان اشاره کرد که اعتبارات آن در نظر گرفته شده است، ضمن اینکه پیمانکار حوضچه های شنی در محور یاسوج_ بابامیدان انتخاب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح و رفع 45 نقطه حادثه خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد

اصلاح و رفع 45 نقطه حادثه خیز در محورهای کهگیلویه و بویراحمد