مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 18:352023-07-23اقتصادي

بانک ها در مولدسازی املاک شهرداری اهواز سرمایه گذاری کنند


در میان کلانشهرهای ایران هیچ شهری به اندازه اهواز املاک ندارد، اما نتوانستیم در این سال ها از این فرصت، استفاده و مولد سازی لازم را انجام دهیم و بانک ها یکی از ارگان هایی هستند که در این حوزه می توانند سرمایه گذاری کنند.

- ایسنا/خوزستان رییس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: در میان کلانشهرهای ایران هیچ شهری به اندازه اهواز املاک ندارد، اما نتوانستیم در این سال ها از این فرصت، استفاده و مولد سازی لازم را انجام دهیم و بانک ها یکی از ارگان هایی هستند که در این حوزه می توانند سرمایه گذاری کنند.

سیاوش محمودی در دیدار اعضای هیات رییسه شورای شهر با مدیر سرپرستی بانک سپه استان خوزستان و مدیران زیرمجموعه اظهار کرد: هر بانکی که بتواند خدمات بهتری به شهر و شهرداری ارائه دهد در یک فضای باز و رقابتی آماده همکاری با آنها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: املاک شهرداری اهواز یکی از ظرفیت های بزرگی است که تاکنون به نحو احسن احیا نشده اند؛ در میان کلانشهرهای ایران هیچ شهری به اندازه اهواز املاک ندارد، اما نتوانستیم در این سال ها از این فرصت، استفاده و مولد سازی لازم را انجام دهیم و بانک ها یکی از ارگان هایی هستند که در این حوزه می توانند سرمایه گذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در مولدسازی املاک شهرداری اهواز سرمایه گذاری کنند

بانک ها در مولدسازی املاک شهرداری اهواز سرمایه گذاری کنند