مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 09:552023-08-07سياسي

تخلیه و بارگیری بیش از 10هزار TEU کانتینر یخچالی بندر جاسک


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از بارگیری همزمان پنج فروند لندینگ کرافت حامل کانتینر یخچالی برای نخستین بار از بندر جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حمیدرضا محمد حسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان امروز با اشاره به بارگیری همزمان پنج فروند لندینگ کرافت حامل کانتینر یخچالی در بندر جاسک اظهار داشت: این لندینگ کرافت ها حامل 65 TEU کانتینر یخچالی با محموله میوه و تره بار به مقصد عمان بودند.

   وی هدف از بارگیری این تعداد لندینگ کرافت را ارتقاء سرعت عملیات تخلیه و بارگیری کالا و ایجاد زیرساخت های مناسب عنوان کرد و افزود: مهم ترین شاخصه افزایش توان عملیاتی در بارگیری این تعداد لندینگ کرافت ها اجرای دستورالعمل های الحاقی بین المللی بوده است.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از مهم ترین مزایای حمل با کانتینر یخچالی به سهولت، سرعت و ایمنی کالا و جلوگیری از فساد آن اشاره کرد و گفت: در سال های اخیر کانتینرها به دلیل ویژگی های کاربردی از جمله انعطاف پذیری، هزینه پایین، سرعت و ایمنی بالا مورد توجه صاحبان کالا و تجار قرار گرفته است.

  محمد حسینی تختی افزود: 10 هزار و 640 TEU  کانتینر یخچالی از ابتدای سال جاری تا کنون در بندر جاسک تخلیه و بارگیری شد که نسبت به مدت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلیه و بارگیری بیش از 10هزار TEU کانتینر یخچالی بندر جاسک

تخلیه و بارگیری بیش از 10هزار TEU کانتینر یخچالی بندر جاسک