مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 16:302023-08-09سياسي

رضوانی: تعدادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر کشور پس گرفتند


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به موضوع استیضاح وزیر کشور گفت: تعدادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر کشور پس گرفتند.

- غلامحسین رضوانی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی باشگاه توانای خبرگزای فارس در راستای استیضاح احمد وحیدی وزیر کشور بیان کرد:تعدادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر کشور پس گرفتند.

وی با اشاره به مخالف برخی نمایندگان با استیضاح وزیر کشور افزود: دقیق اطلاع ندارم چند نماینده امضای خود را پس گرفتند، اما اگر تعداد کسانی که  امضای خود را پس گرفتند باعث بشود تا استیضاح از حد حساب بیفتد، قطعا استیضاح منتفی خواهد شد در غیر این صورت به قوت خود باقی است.

برای استیضاح یک وزیر به امضای حداقل 10 نماینده نیاز است.

بهانه نمایندگان برای استیضاح وزیر کشور به نامه معاون سیاسی و رییس ستاد انتخابات وزارت کشور برمی گردد که از استانداران و فرمانداران درخواست شده بود با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی مجلس که انتخابات نیز در اسفند امسال برگزار می شود، به جهت ایجاد عدالت تبلیغاتی میان داوطلبان ورود به مجلس، دستگاه های اجرایی استان ها در برنامه های دولتی و افتتاح پروژه های عمرانی از نمایندگان مردم آن شهر یا استان در مجلس دعوت نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: تعدادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر کشور پس گرفتند

رضوانی: تعدادی از نمایندگان امضای خود را از استیضاح وزیر کشور پس گرفتند