مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-21سياسي

چشاندن طعم خدمت به شهروندان با اقدامات اجرایی به هنگام


جلسه نظارت میدانی و ستادی شهرداری منطقه 13 با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، مدیران کل این معاونت، شهردار و مدیران منطقه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های در دست افتتاح و در حال انجام این منطقه  با بیان اینکه جلسات نظارت ستادی و میدانی مناطق به یک دید وسیع و جامع از وضعیت شهر به ما خواهد داد افزود؛ با توجه به اینکه در برخی مناطق شهر با مشکل فرسودگی جدی روبرو هستیم باید با برنامه ریزی دقیق تبدیل شدن شهر تهران به یک شهر فرسوده جلوگیری کنیم.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران ضمن برشمردن ویژگی های بارز منطقه 13 گفت: این منطقه یکی از ورودی های اصلی شهر تهران است و اتصال بخش های شمال شرقی کشور از مجرای ورودی این منطقه امکان پذیر می باشد، لذا نیازمند هستیم در حوزه های شهرسازی در این منطقه یک برنامه تحول آفرین را ارائه نماییم.

وی در ادامه ضمن تقدیر از تغییر پهنه خیابان های تهرانپارس و دماوند که کار بسیار ارزشمندی برای شهروندان این منطقه می باشد تأکید کرد: برنامه هایی از این دست در حوزه شهرسازی منطقه یک تحول ارزشمند و رو به جلو می باشد که با توجه به ایام بازنگری طرح تفضیلی جدید باید ویژگی های مناطق در طرح تفضیلی جدید دارای هویت خاص شود و این امر محقق نخواهد شد مگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشاندن طعم خدمت به شهروندان با اقدامات اجرایی به هنگام

چشاندن طعم خدمت به شهروندان با اقدامات اجرایی به هنگام