مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 08:002023-08-15سياسي

روایت دهه سوم محرم در استان تهران/از نمایش ها تا هیئات عزاداری


دهه سوم محرم در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، که عاشقان اباعبدالله(ع) در این روزها به طرق مختلف به سید و سالار شهیدان ابراز ارادت کردند.

- تهران- دهه سوم محرم در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک می شود، که عاشقان اباعبدالله(ع) در این روزها به طرق مختلف به سید و سالار شهیدان ابراز ارادت کردند.

- گروه استان ها: همزمان با دهه سوم محرم و شهادت امام حسین (ع) دوستداران آن حضرت و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت آیین های مختلف عزاداری را در مساجد و هیئات عزاداری در سطح استان تهران برگزار می کنند.

امام حسین (ع) درس آزادی و آزادگی به ما داد در مسجد حضرت رقیه (س) گلستان عزاداری های باشکوهی در این خصوص برگزار می شود و مؤمنین بهارستان هم نوا با مرثیه سرایان و مداحان در غم شهادت امام حسین (ع) عزاداری کردند.

یکی از عزاداران در این مراسم به خبرنگار مهر گفت: آن احساسی که قیام امام حسین (ع) از نگاه آزادگی و مقابله با ظلم دارد، سبب می شود، تا روحیه مقابله با ظلم و ایستادن در برابر ستم و زیاده خواهی ها در ارادتمندان آن حضرت شکل بگیرد.

وی که محمد نام داشت، افزود: امروز عظمت اسلام به دلیل قیام سرخ امام حسین (ع) است، که بعدها به قیام سبز حضرت مهدی (عج) خواهد انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دهه سوم محرم در استان تهران/از نمایش ها تا هیئات عزاداری

روایت دهه سوم محرم در استان تهران/از نمایش ها تا هیئات عزاداری