مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 16:202023-08-12اقتصادي

کمک هزار میلیارد تومانی نیکوکاران خراسان رضوی به مددجویان


مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در سال گذشته هزار میلیارد تومان توسط خیرین برای کمک به نیازمندان در خراسان رضوی جمع آوری شده که نشان از اعتماد مردم به عملکرد کمیته امداد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا سلم آبادی اظهار کرد: در سال 1401 حدود 500 میلیارد تومان توسط ادارات کمیته امداد و 500 میلیارد تومان توسط مراکز نیکوکاری یعنی بالغ بر هزار میلیارد تومان از خیرین برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده که نشان از اعتماد مردم به عملکرد کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در سالهای اخیر، بیان کرد: کمیته امداد مجموعه ای است که با مشارکت خیرین و دولت، به نیازمندان خدمت ارائه می دهد.

وی افزود: این نهاد در حوزه های معیشت، سلامت، فرهنگی، اشتغال و مسکن فعالیت هایی را در جهت خدمت به نیازمندان ارائه داده است.

سلم آبادی با بیان اینکه در سال گذشته کمیته امداد خراسان رضوی بیش از 9 میلیون و 500 هزار خدمت به نیازمندان ارائه کرده است، گفت: این نهاد بیش از 8 هزار و 800 میلیارد تومان تسهیلات به صورت بلاعوض پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: کمیته امداد با عنایت به تفکر فقهی حضرت امام (ره) خدمات متناسب با نیاز به محرومین ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک هزار میلیارد تومانی نیکوکاران خراسان رضوی به مددجویان

کمک هزار میلیارد تومانی نیکوکاران خراسان رضوی به مددجویان