مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:252023-08-05اجتماعي

آمار تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در تعطیلات آخر هفته


رییس مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی سه روز گذشته که به خاطر گرمای بی سابقه تعطیل اعلام شد پرترددترین محورهای استان به ترتیب شهرکرد ـ فرخشهر با 94 هزار و 820 تردد، - لاله اشرفی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: طی سه روز گذشته که به خاطر گرمای بی سابقه تعطیل اعلام شد پرترددترین محورهای استان به ترتیب شهرکرد ـ فرخشهر با 94 هزار و 820 تردد، محور فرخشهر ـ شهرکرد با 91 هزار و 137 تردد و محور سورشجان ـ شهرکرد با 72 هزار و 615 تردد اعلام شد.

رییس مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: طی این سه روز 182 هزار و 937 خودرو وارد استان و در آخرین روز تعطیلی 168 هزار و 925 خودرو از استان خارج شدند.

وی ادامه داد: بیشترین پلاک هایی که در این مدت در استان دیده شد مسافرانی از استان های اصفهان، خوزستان، تهران، فارس و بوشهر بودند.

اشرفی اظهار داشت: در حال حاضر 28 دوربین نظارتی فعال در محورهای استان مشغول فعالیت هستند که تردد خودروها و معایب جاده ای توسط کارشناسان دیده و از طریق دوربین ها ثبت می شوند و اگر مانعی مانند سنگ یا لاشه حیوان در جاده باشد قبل از گزارش مردمی رفع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در تعطیلات آخر هفته

آمار تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری در تعطیلات آخر هفته