مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-07سياسي

یادداشت رییس سازمان سینمایی برای روز خبرنگار/ بذر امید بکارید و آگاهی بدهید


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ رییس سازمان سینمایی در آستانه این روز نوشته است: «ن والقم و ما یسطرون» به نام خداوندی که به قلم سوگند خورد و به یاد شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم که ثبت واقعیت .

- محمد خزاعی با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار در یادداشتی بر اهمیت خبررسانی تاکید کرد و نوشت: اهالی رسانه با ثبت واقعیت، تاریخ را می سازند و امروز را برای آیندگان به یادگار می گذارند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان سینمایی؛ رییس سازمان سینمایی در آستانه این روز نوشته است: ن والقم و ما یسطرون به نام خداوندی که به قلم سوگند خورد و به یاد شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم که ثبت واقعیت را با عشق و حماسه پیوند زد و به ما آموخت مبارزه برای احقاق حق را پایانی نیست.

در دنیای امروز، که جنگ روایت ها، ناراستی را راستی و غیرواقعیت را واقعیت می نماید، نقش اهالی رسانه بیش از گذشته نمایان است.

دست مریزاد می گویم به همه آنان که در سپهر رسانه تنفس می کنند، به آنان که تصویر زنان و مردان این سرزمین را آنگونه که هست، پرغرور و با عزت ثبت میکنند و به همه آنان که پیشتازان و سربازان جنگ روایت ها و جنگ های شناختی هستند خسته نباشید گفته و آرزو می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت رییس سازمان سینمایی برای روز خبرنگار/ بذر امید بکارید و آگاهی بدهید

یادداشت رییس سازمان سینمایی برای روز خبرنگار/ بذر امید بکارید و آگاهی بدهید