مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-05اقتصادي

ورود عجیب بازیگر تایتانیک به اعتصاب ها


جورج کلونی، مت دیمون، لئوناردو دی کاپریو از جمله بازیگران هستند که در میانه اعتصاب اعضای انجمن بازیگران (SAG-AFTRA) برای کمک به هنرمندان وارد میدان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از هالیوود ریپورتر، پردرآمدترین بازیگران هالیوود، از جمله مریل استریپ و اپرا وینفری، هر یک حداقل یک میلیون دلار به برنامه کمک رسانی اضطراری به اعتصاب کنندگان اهدا کرده اند.

انجمن بازیگران به این ترتیب تاکنون بیش از 15 میلیون دلار از بازیگران پردرآمد هالیوود کمک مالی دریافت کرده تا به هنرمندانی که در جریان اعتصاب بازیگران با مشکلات اقتصادی روبه رو هستند کمک کند.

جورج کلونی، مت دیمون، لئوناردو دی کاپریو، هیو جکمن، دواین جانسون و نیکول کیدمن از جمله کسانی هستند که یک میلیون دلار یا بیشتر اهدا کرده اند.

جنیفر لوپز و بن افلک، رایان رینولدز و بلیک لایولی، جولیا رابرتز و آرنولد شوارتزنگر هم با کمک های مالی قابل توجه وارد میدان شده اند.

انجمن بازیگران بنیادی غیرانتفاعی است که از سال 1985 تاسیس شده است و اکنون با حمایت بازیگران پردرآمد تلاش می کند تا اعتصابی که تولید در هالیوود را تا حد زیادی متوقف کرده، ادامه دهد.

دواین جانسون نخستین چهره ای بود که قدم پیش گذاشت و پس از آن به سرعت جورج کلونی و مریل استریپ این راه را دنبال کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود عجیب بازیگر تایتانیک به اعتصاب ها

ورود عجیب بازیگر تایتانیک به اعتصاب ها