مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:552023-08-12اجتماعي

گردو غبار موقت و کاهش کیفیت هوا در هرمزگان دور از انتظار نیست


کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح جوی آرام و در بعدازظهر کماکان فعالیت سامانه کم فشار فصلی در استان پیش بینی می شود که سبب ناپایداری های جوی در ارتفاعات استان، - ایسنا/هرمزگان کارشناس هواشناسی استان هرمزگان گفت: امروز در ساعات صبح جوی آرام و در بعدازظهر کماکان فعالیت سامانه کم فشار فصلی در استان پیش بینی می شود که سبب ناپایداری های جوی در ارتفاعات استان، برخی مناطق مرکزی و محدوده تنگه هرمز خواهد شد.

مرضیه سی سی پور در گفت و گو با ایسنا، افزود: در ساعات صبح تا ظهر، شرایط برای ترددهای دریایی مساعد خواهد بود و در ساعات بعدازظهر احتمال افزایش باد لحظه ای در تنگه هرمز و متلاطم شدن موقتی دریا در این محدوده پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: توصیه می شود تردد شناورها بویژه سبک صیادی و قایق های تفریحی در ساعات بعداز ظهر و اوایل شب با احتیاط صورت پذیرد.

سی سی پور خاطرنشان کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان و برخی نقاط ساحلی و دریایی بویژه تنگه هرمز، رشد ابرهای همرفتی همراه با رگبار باران و رعد وبرق، تندباد لحظه ای، گرد و غبار و احتمال متلاطم شدن موقت دریا پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه توصیه می شود با توجه به ماهیت رگباری بارش ها و تقویت نقطه ای آن، از رفتن به مناطق مرتفع و تردد درحاشیه و بست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردو غبار موقت و کاهش کیفیت هوا در هرمزگان دور از انتظار نیست

گردو غبار موقت و کاهش کیفیت هوا در هرمزگان دور از انتظار نیست