مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:252023-07-30اقتصادي

برترین های صنایع کوچک فارس شناسایی می شوند


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز فرآیند انتخاب برترین واحدهای صنایع کوچک در این استان خبر داد و تاکید کرد که این اقدام در راستای تحقق شعارسال و پاسداشت تلاشگران این عرصه انجام خواهد شد.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از آغاز فرآیند انتخاب برترین واحدهای صنایع کوچک در این استان خبر داد و تاکید کرد که این اقدام در راستای تحقق شعارسال و پاسداشت تلاشگران این عرصه انجام خواهد شد.

سید مصطفی هاشمی یکشنبه 8 مرداد با اشاره به اهمیت صنایع کوچک در افزایش تولید و ایجاد اشتغال پایدار، به خبرنگاران گفت: با توجه به جایگاه مهم صنایع کوچک در توسعه صنعتی و اقتصادی کشور ، 21 مرداد در تقویم رسمی کشور، روز حمایت از صنایع کوچک نامگذاری شده و هر سال برنامه هایی در قالب هفته گرامیداشت صنایع کوچک برگزار می شود.

او با بیان اینکه در راستای اهمیت و نقش مهم صنایع کوچک در تحقق شعار سال و پاسداشت از تلاشگران این عرصه، امسال از واحدهای برگزیده صنایع کوچک استان در همایشی تقدیر می شود، افزود: با برنامه ریزی انجام شده، فرآیند انتخاب صنایع کوچک آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس خاطرنشان کرد: در انتخاب واحدهای برتر شاخص هایی نظیر رشد تولید، ایجاد اشتغال پایدار، صادرات، توجه به زنجیره ارزش محصولات اولویت دار، تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های صنایع کوچک فارس شناسایی می شوند

برترین های صنایع کوچک فارس شناسایی می شوند