مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-12اجتماعي

سردار رادان: 220 هزار گذرنامه زیارتی تاکنون چاپ شده است


تاکنون 220 هزار نسخه گذرنامه اینترنتی ویژه اربعین چاپ شده است که نزدیک به 160 هزار گذرنامه، به صورت کاملا اینترنتی انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور روز شنبه در جریان بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار کرد: همه مسئولان و دست اندرکاران اربعین حسینی، دست به دست هم داده اند که بتوانند در سفر اربعین این سه ویژگی را برای زوار و مردم عزیز کشور فراهم کنند.

  وی افزود: همه تلاش ها مبنی بر این است سفر زوار در اربعین حسینی، دارای سه ویژگی ایمن، آسان و ارزان باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور یادآور شد: افرادی که سال 1400 اعتبار گذرنامه های آنان تمام شده است، می توانند به مراکز گذرنامه مراجعه کنند و این کمک بسیار خوب برای زوار اربعین فراهم شده و مردم عزیز و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) منتظر باشند که اطلاع رسانی دقیقی در این زمینه انجام شود که به چه مراکزی مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار گذرنامه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: برابر توافقی که با طرف عراقی شده است و از همین جا نیز از همه همکاری های طرف عراقی و مسئولان کشور عراق تشکر می کنیم، قرار بر این است، کسانی که از مدت اعتبار گذرنامه آنان 2 سال گذشته است، بتوانند با مراجعه به مراکز گذرنامه، بدون نیاز به اخذ گذرنامه جدید، گذرنامه خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: 220 هزار گذرنامه زیارتی تاکنون چاپ شده است

سردار رادان: 220 هزار گذرنامه زیارتی تاکنون چاپ شده است