مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 08:252023-08-19سياسي

طرح های اولویت دار بخش «دستگردان» تأمین اعتبار می شود


استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه طرح های اولویت دار بخش «دستگردان» تأمین اعتبار می شوند، گفت: 95 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده است.

- بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه طرح های اولویت دار بخش دستگردان تأمین اعتبار می شوند، گفت: 95 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت جمعه شب در نشست بررسی مشکلات بخش دستگردان شهرستان طبس با اشاره به اینکه برای تکمیل طرح های این بخش علاوه بر ارائه راهکارها، اعتبارات مورد نیاز نیز از محل منابع استانی اختصاص می یابد، اظهار کرد: اختصاص این اعتبارات جدا از اعتبارات سفر رییس جمهور و اعتبار سنواتی طرح های عمرانی است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 95 کیلومتر راه روستایی در استان ساخته شده که 30 کیلومتر در بخش دستگردان طبس بوده است.

قناعت با تأکید بر انجام طرح های اولویت دار بخش دستگردان در بازه زمانی تعیین شده، اظهار کرد: در جریان سفر به بخش های مختلف خراسان جنوبی، مشکلات مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر ارائه راهکار، اعتبار لازم از محل منابع استانی برای تکمیل طرح های اولویت دار اختصاص می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های اولویت دار بخش «دستگردان» تأمین اعتبار می شود

طرح های اولویت دار بخش «دستگردان» تأمین اعتبار می شود