مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-19حوادث

جسد بانوی 75 ساله یزدی پس از 7 روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جسد بانوی گردشگر یزدی پس از هفت روز تلاش در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، کاظم فلاحی دوست از کشف جسد گردشگر یزدی در یاسوج خبر داد و گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با تلاش بی وقفه جسد خانم مفقود شد را بعد از هفت روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به دنبال اعلام مفقود شدن خانمی 75 ساله اهل استان یزد به مرکز کنترل و هماهنگی 112 جمعیت استان بلافاصله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار داشت: یک تیم از نجاتگران و امدادگران شهرستان های بویراحمد و یک تیم تخصصی آنست(سگ های زنده یاب) از معاونت امداد ونجات به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: نیروهای امدادی این جمعیت از روز اول حادثه پس از اطلاع از سوی خانواده خانم گمشده، با کمک سگ های تجسس عملیات جستجو را آغاز کردند مدیر عامل جمعیت هلال احمر افزود: باتوجه به اینکه فرد گمشده به همراه خانواده جهت تفریح به استان آمده بود.

و به علت بیماری فراموشی که داشت از خانواده جدا شده بود نیروهای امدادی بنا به اخرین گزارشات همراهان محل های مورد نظر را پایش و ارزیابی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد بانوی 75 ساله یزدی پس از 7 روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد

جسد بانوی 75 ساله یزدی پس از 7 روز در ارتفاعات آبشار یاسوج پیدا شد